dimarts, 21 de juliol del 2015

OXI (Quina crisi, Si!)




No em crec els del Si o Si,
Ni els del Sí, Sisí, Sí.
No em crec els del Si, junts pel Si,
Ni els del Si podem,
No em crec els del Si guanyem,
Ni tan sols els del Si no fos,
O els del Si que em fots.

No em crec els del Si no et fa res,
Digues Si al Lluçanès,
(que de sotamà diuen no, Si jo no).
Ni els del Si a Espanya,
Si Espanya ens enganya.
Ni els del Si-gues bon minyó
Que Sí, la banca sempre guanya.

No em crec els del Si de cas,
No em crec els del Si, estirem tots,
Ni els del Si tu te’n vas,
Ni els  del Sí, Sí, tu Sí que pots,
Ni els del Sí, per pebrots,
O els del Si que aneu forts.

No em crec els del Si, Fa, Sol, Do, Re, Mi
No em crec els del Si de la troica
Ni als del Si amb retòrica heroica.
Ni els del Sí que aneu bé (amb mi).
Ni els del Sí, l’any que ve, segur que Sí.
Ni la mare que els va parir, Sí,
Que Si tal dia farà un any,
Si caus en el parany
Si t’empasses l’engany,
Sí que hauràs begut oli, Sí!